BĄDŹ CZĘŚCIĄ TEGO, CO ROBIMY

Zawsze szukamy fantastycznych talentów, które wniosą pozytywną energię
do naszej firmy i osiągną świetne rezultaty razem ze swoim zespołem.

E-Commerce

Home Office, Warszawa, Zielona Góra

Köpenicker Str. 54 B 10179 DE
2021-07-28


  • Współudział w planowaniu i realizacji strategii analityki CRM
  • Definiowanie i monitoring wskaźników
  • Segmentacje i scoring klientów
  • Analiza efektywności kampanii dla wybranych kanałów
  • Tworzenie wniosków biznesowych
  • Przygotowywanie dashboardów i raportów


  • Około 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w pracy ze wskaźnikami i analizami konsumenckimi
  • Umiejętność opowiadania „co wynika z danych” i ich wizualizacji
  • Znajomość zapytań SQL, doświadczenie w pracy z dużymi bazami danych
  • Bardzo dobra znajomość MS Excel
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2/C1
  • Doświadczenie w e-commerce i pracy z narzędziami CRM/Marketing Automation oraz analizach Customer Lifetime Value będzie dodatkowym atutem


  • STABILIZACJĘ. Pracując z nami nie będziesz musiał martwić się o przyszłość. Zapewniamy stałą współpracę i ciekawe, zmieniające się projekty.
  • ROZWÓJ. W expondo każdy pracownik jest na wagę złota. Dołożymy wszelkich starań, aby zadbać o Twój rozwój zawodowy. W naszej firmie zapewniamy odpowiednie szkolenia dedykowane do konkretnego stanowiska lub ogólnorozwojowe. Otrzymasz możliwość uczestnictwa w kursach językowych (niemiecki lub angielski w zależności od Twoich potrzeb).
  • CZAS PRACY, jest elastyczny. Sam decydujesz, o której godzinie chcesz rozpocząć pracę (możliwość wyboru między godziną 6 a 10).
  • ZABAWĘ. Jesteśmy zespołem, w skład którego wchodzi 28 narodowości. Będziesz mógł wymienić się doświadczeniami z kolegami z różnych działów, czy wziąć udział w imprezach integracyjnych, które cieszą się dużą popularnością.
  • DODATKOWE BENEFITY Każdy pracownik ma możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karty sportowej (Multisport Classic lub Multisport Plus). 
  • 100% MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ


expondo Warszawa https://corporate.expondo.de https://www.expondo.de/media/image/ef/ea/47/exp_logo_092017.png

    • Współudział w planowaniu i realizacji strategii analityki CRM
    • Definiowanie i monitoring wskaźników
    • Segmentacje i scoring klientów
    • Analiza efektywności kampanii dla wybranych kanałów
    • Tworzenie wniosków biznesowych
    • Przygotowywanie dashboardów i raportów
Pełen etat E-Commerce

Warszawa

Köpenicker Str. 54 B 10179 DE
2021-10-08


Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za optymalizacje i opiekę SEO na rynku szwedzkim ze szczególnym naciskiem na aspekt semantyczny i SEO contentowe. Szukamy osób, które zebrały już pierwsze doświadczenia w SEO i szukają dalszych wyzwań.

Twój zakres obowiązków obejmie:

  • Analizę słów kluczowych
  • Optymalizację podstron i treści pod słowa kluczowe
  • Projektowanie treści pod SEO
  • Projektowanie linkowania wewnętrznego
  • Poszukiwanie luk contentowych
  • Zamieszczanie treści na naszych stronach
  • Współpracę z działem tworzącym treści – zlecanie tekstów, sprawdzanie zgodności treści z projektami, komunikacja z tłumaczami
  • Zlecanie produkcji treści zewnętrznym podmiotom
  • Monitoring w narzędziach analitycznych
  • Tworzenie strategii z zakresu SEO
  • Monitoring i tworzenie zaleceń odnośnie technicznej strony serwisu pod kątem SEO


  • Posiadających doświadczenie w projektach z zakresu SEO
  • Ze znajomością języka angielskiego i szwedzkiego na poziomie komunikatywnym
  • Ze znajomością pakietu MS Office lub/i Googlowskiego odpowiednika (Google Docs, Google Sheets, Google Slides)
  • Doświadczonych w zakresie optymalizacji contentu i współpracy z contentowcami
  • Z podstawową znajomością zagadnień z zakresu SEO technicznego
  • Ze znajomością czynników rankingowych i wytycznych Google odnośnie treści
  • Z umiejętnością optymalizacji najważniejszych elementów SEO pod słowa kluczowe
  • Z umiejętnością wykonywania analiz słów kluczowych oraz znajomość narzędzi do tego przeznaczonych (np. Google Keyword Planner czy KeywordTool)
  • Ze znajomością popularnych CMS
  • Ze znajomością narzędzi analitycznych – Google Analytics, Google Search Console
  • Z umiejętnością obsługi narzędzi crawlujących np. Screamingfrog SEO Spider
  • Ze znajomością narzędzi zewnętrznych służących do analiz widoczności np. Ahrefs, SEMRush, Senuto


  • STABILIZACJĘ. Pracując z nami nie będziesz musiał martwić się o przyszłość. Zapewniamy stałą współpracę i ciekawe, zmieniające się projekty.
  • ROZWÓJ. W expondo każdy pracownik jest na wagę złota. Dołożymy wszelkich starań, aby zadbać o Twój rozwój zawodowy. W naszej firmie zapewniamy odpowiednie szkolenia dedykowane do konkretnego stanowiska lub ogólnorozwojowe. Otrzymasz możliwość uczestnictwa w kursach językowych 
  • CZAS PRACY, jest elastyczny. Sam decydujesz, o której godzinie chcesz rozpocząć pracę (możliwość wyboru między godziną 6 a 10).
  • ZABAWĘ. Jesteśmy zespołem, w skład którego wchodzi 28 narodowości. Będziesz mógł wymienić się doświadczeniami z kolegami z różnych działów, czy wziąć udział w imprezach integracyjnych, które cieszą się dużą popularnością.
  • DODATKOWE BENEFITY Każdy pracownik ma możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karty sportowej (Multisport Classic lub Multisport Plus).
  • 100% MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ na terenie Polski lub Niemiec


expondo Warszawa https://corporate.expondo.de https://www.expondo.de/media/image/ef/ea/47/exp_logo_092017.png

  • Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za optymalizacje i opiekę SEO na rynku szwedzkim ze szczególnym naciskiem na aspekt semantyczny i SEO contentowe. Szukamy osób, które zebrały już pierwsze doświadczenia w SEO i szukają dalszych wyzwań.

    Twój zakres obowiązków obejmie:
    • Analizę słów kluczowych
    • Optymalizację podstron i treści pod słowa kluczowe
    • Projektowanie treści pod SEO
    • Projektowanie linkowania wewnętrznego
    • Poszukiwanie luk contentowych
    • Zamieszczanie treści na naszych stronach
    • Współpracę z działem tworzącym treści – zlecanie tekstów, sprawdzanie zgodności treści z projektami, komunikacja z tłumaczami
    • Zlecanie produkcji treści zewnętrznym podmiotom
    • Monitoring w narzędziach analitycznych
    • Tworzenie strategii z zakresu SEO
    • Monitoring i tworzenie zaleceń odnośnie technicznej strony serwisu pod kątem SEO
Pełen etat E-Commerce

Home Office, Berlin, Warszawa, Zielona Góra

Köpenicker Str. 54 B 10179 DE
2021-10-22


Main purpose of the role is to build a best in class global e-commerce team at expondo which would be responsible for developing and scaling all digital customer acquisition and retention activities at expondo globally.

  • Deliver high growth in digital sales across all online shops globally.
  • Manage millions in annual budget, optimizing the right marketing media mix across all countries and channels, whilst adhering to a strict CAC and ROAS.
  • Champion the development of the best-in-class consumer experience by owning on-site KPIs related to marketing efficiencies – including CR and AOV.
  • Develop and manage the e-commerce marketing strategy for expondo including the business plan, team structure, department KPIs and targets, new customer acquisition and retention strategies, new marketing channel, new markets and more.
  • Provide though leadership and direction to marketing in the areas of customer acquisition, development and consumer experience, as well as marketing automation, consumer engagement and retention.
  • Mentor, manage and grow a team of marketing experts with competencies in PPC/SEA, SEO, Social Media, CRM and other channels.
  • Introduce and drive the adoption for the right marketing tools for growth and scale.
  • Interface with marketing agencies, and foster deep partnerships with Google, Facebook and other media partners.
  • Drive alignment and collaboration with internal stakeholders including content, product development, commercial, customer experience and technology.


  • At least 8 years of relevant experience in a e-commerce business.
  • Bachelor Degree is required. MBA or Masters Degree is preferred.
  • Experience in developing and growing new online sales channels in new markets.
  • Experience in leading and managing a team: coaching and mentoring skills
  • Experienced in all areas of online marketing, including performance, social media, SEO, CRM, A/B testing, conversion-rate optimization, affiliate marketing, price-comparison engines and more.
  • Relevant experience in Improving marketing performance, reducing customer acquisition costs, increasing ROI/ROAS, improving conversion rate and increasing customer life-time value.
  • Demonstrated success in implementing an e-commerce strategy in the past.
  • Measurable track-record of building, developing and growing sales in online shops.
  • Numbers-based and KPI-driven, with a strong business acumen. The right candidate can come up with concepts on his/her own without the need of a structured brief; lead and inspire others.
  • Thrive in a fast-paced environment.
  • Fluency in English is a must.
  • Experience in B2B is welcome but not required.


  • FUTURE. We give you a long-term perspective in a modern, dynamically developing, global company. We invest sufficient time in your onboarding so that you can actively shape our success strategy with your expertise.
  • CONTINUED LEARNING. You can use our internal language courses freely and in addition we offer you the possibilities for professional and personal development through regular training seminars.We offer you a sponsored Udemy for Business account including the possibility of achieving certificates.
  • CONDITIONS. With us you have flexible working hours and non-working weekends. You can expect 28 days of vacation, a fair salary and an attractive bonus system.
  • FLAIR. We do not have an open space office but smaller personal offices. During the pandemic, the motto is "safety first". Therefore, we are currently working remotely and keeping our distances.
  • FUN. Be a part of a colourful culture consisting of diversity, humour, team spirit, willingness to learn and a family-like network that always supports each other.
  • HEALTH. You can look forward to excellent conditions with regard to a good work-life balance. You can keep fit in our office fitness room and in addition we offer you a subsidised sports health programme. Fresh fruits and vegetables as well as free drinks are also available.


expondo Polska sp. z o.o. sp. k. https://corporate.expondo.de https://www.expondo.de/media/image/ef/ea/47/exp_logo_092017.png

  • Main purpose of the role is to build a best in class global e-commerce team at expondo which would be responsible for developing and scaling all digital customer acquisition and retention activities at expondo globally.
    • Deliver high growth in digital sales across all online shops globally.
    • Manage millions in annual budget, optimizing the right marketing media mix across all countries and channels, whilst adhering to a strict CAC and ROAS.
    • Champion the development of the best-in-class consumer experience by owning on-site KPIs related to marketing efficiencies – including CR and AOV.
    • Develop and manage the e-commerce marketing strategy for expondo including the business plan, team structure, department KPIs and targets, new customer acquisition and retention strategies, new marketing channel, new markets and more.
    • Provide though leadership and direction to marketing in the areas of customer acquisition, development and consumer experience, as well as marketing automation, consumer engagement and retention.
    • Mentor, manage and grow a team of marketing experts with competencies in PPC/SEA, SEO, Social Media, CRM and other channels.
    • Introduce and drive the adoption for the right marketing tools for growth and scale.
    • Interface with marketing agencies, and foster deep partnerships with Google, Facebook and other media partners.
    • Drive alignment and collaboration with internal stakeholders including content, product development, commercial, customer experience and technology.
Pełen etat E-Commerce

Magazyn

Zielona Góra

Köpenicker Str. 54 B 10179 DE
2021-10-14


Szukamy Magazyniera, który dołączy do zespołu obsługującego przesyłki paletowe lub drobnicowe w naszym magazynie głównym. 

  • Zbieranie zamówień przy użyciu skanera z ekranem dotykowym oraz elektrycznego wózka unoszącego
  • Skanowanie paczek
  • Układanie produktów na paletach
  • Zabezpieczanie towaru do wysyłki
  • Ładowanie palet oraz paczek (do 50kg) na pojazdy
  • Dbanie o porządek miejsca pracy


  • Z umiejętnością posługiwania się skanerem
  • Z umiejętnością pracowania pod presją czasu
  • Gotowych do pracy w równoważnym systemie pracy (mniej lub więcej godzin pracy w danym dniu, maksymalnie 40 godzin tygodniowo) 
  • Ze względu na to, że jesteśmy zgraną drużyną, poszukujemy osób, które nie mają problemów w pracy zespołowej



  • STABILIZACJĘ. Zapewniamy stałą współpracę
  • SYSTEM PREMIOWY. Przejrzysty system premiowy w kwocie 10% wynagrodzenia
  • ROZWÓJ. Dołożymy wszelkich starań, aby zadbać o Twój rozwój zawodowy. W naszej firmie zapewniamy odpowiednie szkolenia dedykowane do konkretnego stanowiska lub ogólnorozwojowe. Otrzymasz możliwość uczestnictwa w kursach językowych (do wyboru kilkanaście języków obcych, w zależności od Twoich potrzeb).
  • WORK-LIFE BALANCE, czyli elastyczny czas pracy 
  • ZABAWĘ. Jesteśmy zespołem, w skład którego wchodzi wiele narodowości. Będziesz mógł wymienić się doświadczeniami z kolegami z różnych działów, czy wziąć udział w imprezach integracyjnych, które cieszą się dużą popularnością.
  • DODATKOWE BENEFITY. Każdy pracownik ma możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karty sportowej (Multisport Classic lub Multisport Plus). 
  • MIEJSCA PRACY. Zostały zaprojektowane tak, aby praca nie stanowiła dodatkowego obciążenia. Nowoczesne przestrzenie magazynowe i serwisowe podnoszą komfort i bezpieczeństwo działania.
  • WSPARCIE ZESPOŁU. Możesz liczyć na przyjacielski uśmiech oraz pomocną radę każdego z członków naszego zespołu. Stawiamy na bezpośredni kontakt – wszyscy mówimy sobie po imieniu, niezależnie od stanowiska


expondo Polska sp. z o.o. sp. k. https://corporate.expondo.de https://www.expondo.de/media/image/ef/ea/47/exp_logo_092017.png

  • Szukamy Magazyniera, który dołączy do zespołu obsługującego przesyłki paletowe lub drobnicowe w naszym magazynie głównym. 

    • Zbieranie zamówień przy użyciu skanera z ekranem dotykowym oraz elektrycznego wózka unoszącego
    • Skanowanie paczek
    • Układanie produktów na paletach
    • Zabezpieczanie towaru do wysyłki
    • Ładowanie palet oraz paczek (do 50kg) na pojazdy
    • Dbanie o porządek miejsca pracy
Pełen etat Magazyn

Zielona Góra

Köpenicker Str. 54 B 10179 DE
2021-10-19


  • Prace związane z załadunkiem i rozładunkiem towarów
  • Nadzorowanie gospodarki magazynowej
  • Zapewnienie prawidłowego przepływu paczek
  • Dbanie o zachowanie porządku na magazynie


  • Posiadających uprawnienia do pracowania na wózkach widłowych (UDT)
  • Posiadających doświadczenie w prowadzeniu wózka bocznego (magazyn wysokiego składu)
  • Posiadających umiejętność pracowania pod presją czasu, w dynamicznie rosnącej firmie :)
  • Ze względu na to, że jesteśmy zgraną drużyną, poszukujemy osób, które nie mają problemów w pracy zespołowej


  • STABILIZACJĘ. Zapewniamy stałą współpracę i ciekawe, zmieniające się zadania.
  • ROZWÓJ. Dołożymy wszelkich starań, aby zadbać o Twój rozwój zawodowy. W naszej firmie zapewniamy odpowiednie szkolenia dedykowane do konkretnego stanowiska lub ogólnorozwojowe. Otrzymasz możliwość uczestnictwa w kursach językowych (do wyboru kilkanaście języków obcych, w zależności od Twoich potrzeb).
  • ZABAWĘ. Jesteśmy zespołem, w skład którego wchodzi wiele narodowości. Będziesz mógł wymienić się doświadczeniami z kolegami z różnych działów, czy wziąć udział w imprezach integracyjnych, które cieszą się dużą popularnością.
  • DODATKOWE BENEFITY. Każdy pracownik ma możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karty sportowej (Multisport Classic lub Multisport Plus). Raz w tygodniu w naszych stołówkach czekają pyszne przekąski, a zapach świeżej kawy budzi nas do działania każdego poranka :)
  • MIEJSCA PRACY. Zostały zaprojektowane tak, aby praca nie stanowiła dodatkowego obciążenia. Nowoczesne przestrzenie magazynowe i serwisowe podnoszą komfort i bezpieczeństwo działania.
  • WSPARCIE ZESPOŁU. Możesz liczyć na przyjacielski uśmiech oraz pomocną radę każdego z członków naszego zespołu. Stawiamy na bezpośredni kontakt – wszyscy mówimy sobie po imieniu, niezależnie od stanowiska.


expondo Polska sp. z o.o. sp. k. https://corporate.expondo.de https://www.expondo.de/media/image/ef/ea/47/exp_logo_092017.png

    • Prace związane z załadunkiem i rozładunkiem towarów
    • Nadzorowanie gospodarki magazynowej
    • Zapewnienie prawidłowego przepływu paczek
    • Dbanie o zachowanie porządku na magazynie
Pełen etat Magazyn

Logistyka / Łańcuch Dostaw

Home Office, Warszawa, Zielona Góra

Köpenicker Str. 54 B 10179 DE
2021-10-19


In this role you will manage the supply chain team, own planning & purchasing process, cooperate with suppliers and other company departments to secure requested volumes and timings with high quality work standard. You would also be responsible for IT tools built in | out-house for their development and handle supply information flow to other teams to ensure smooth cooperation process.

  • Driving growth in the whole supply chain team
  • Supply planning and purchasing process maintenance and development in a monthly/daily routine
  • Keeping internal tools/systems/records up to date
  • Collaborating with different teams across whole organization
  • Securing demand-driven finished goods and spare parts flow from main suppliers into warehouses according to S&OP plans, OKR’s goals, expected KPI results and company strategy


  • Minimum 3 years experience in a similar role, ideally Operations, Supply Chain, Logistics
  • Master or Bachelor degree in Logistics, Supply Chain, Economy, Engineering, Math, Statistics or IT
  • Experience in team management (remote and directly)
  • Experience in acting as an owner inside S&OP or IBP process
  • Experience with planning software’s i.e.: SlimStock, FcstPRO, SAP APO, JDA, E2Open, Others
  • Strong know-how in “end to end supply chain”
  • Strong experience in replenishment or stocking planning models
  • Advanced knowledge of Microsoft 365 modules (i.e. Excel, Access)
  • Independent and self-reliant work organization
  • Openness to change and the ability to focus on solutions
  • Willingness to learn and to develop on a regular basis
  • Very good English skills, Polish would be an advantage but not a requirement


  • FUTURE. We give you a long-term perspective in a modern, dynamically developing, global company. We invest sufficient time in your onboarding so that you can actively shape our success strategy with your expertise.
  • CONTINUED LEARNING. You can use our internal language courses freely and in addition we offer you the possibilities for professional and personal development through regular training seminars.We offer you a sponsored Udemy for Business account including the possibility of achieving certificates.
  • CONDITIONS. With us you have flexible working hours and non-working weekends. You can expect a fair salary and an attractive bonus system.
  • FLAIR. We do not have an open space office but smaller personal offices. During the pandemic, the motto is "safety first". Therefore, we are currently working remotely and keeping our distances.
  • FUN. Be a part of a colourful culture consisting of diversity, humour, team spirit, willingness to learn and a family-like network that always supports each other.
  • HEALTH. You can look forward to excellent conditions with regard to a good work-life balance. You can keep fit in our office fitness room and in addition we offer you a subsidised sports health programme. Fresh fruits and vegetables as well as free drinks are also available.


expondo Polska sp. z o.o. sp. k. https://corporate.expondo.de https://www.expondo.de/media/image/ef/ea/47/exp_logo_092017.png

  • In this role you will manage the supply chain team, own planning & purchasing process, cooperate with suppliers and other company departments to secure requested volumes and timings with high quality work standard. You would also be responsible for IT tools built in | out-house for their development and handle supply information flow to other teams to ensure smooth cooperation process.

    • Driving growth in the whole supply chain team
    • Supply planning and purchasing process maintenance and development in a monthly/daily routine
    • Keeping internal tools/systems/records up to date
    • Collaborating with different teams across whole organization
    • Securing demand-driven finished goods and spare parts flow from main suppliers into warehouses according to S&OP plans, OKR’s goals, expected KPI results and company strategy
Pełen etat Logistyka / Łańcuch Dostaw

Home Office, Warszawa, Zielona Góra

Köpenicker Str. 54 B 10179 DE
2021-10-21


  • You are taking care of inbound logistics process maintenance in a daily routine
  • You secures the logistic flow for finished goods and spare parts from departure points into warehouses according to main shipping plan, expected KPI results and company strategy in force
  • You work closely with other teams across organization, especially Supply Chain
  • You coordinate the import customs clearance process and documents
  • You keeping the used tools up to date


  • Minimum 3 years experience on a similar role ideally in Operations, Supply Chain, Logistics departments
  • Bachelor's degree in Logistics, Supply Chain, Economy, Engineering or IT
  • Experience with software to track & trace shipments, i.e.: DAKOSY, carriers portal, or others
  • Knowledge of incoterms, customs and warehousing process documentation
  • General knowledge about the supply chain China <> Europe
  • Good knowledge and experience on Microsoft 365 modules (i.e. Excel, Access)
  • Independent and self-reliant work organization
  • Openness to change and the ability to focus on solutions
  • Willingness to learn and to develop on a regular basis
  • Good English skills, Polish would be an advantage but not a requirement


  • FUTURE. We give you a long-term perspective in a modern, dynamically developing, global company. We invest sufficient time in your onboarding so that you can actively shape our success strategy with your expertise.
  • CONTINUED LEARNING. You can use our internal language courses freely and in addition we offer you the possibilities for professional and personal development through regular training seminars.We offer you a sponsored Udemy for Business account including the possibility of achieving certificates.
  • CONDITIONS. With us you have flexible working hours and non-working weekends. You can expect a fair salary and an attractive bonus system.
  • FLAIR. We do not have an open space office but smaller personal offices. During the pandemic, the motto is "safety first". Therefore, we are currently working remotely and keeping our distances.
  • FUN. Be a part of a colourful culture consisting of diversity, humour, team spirit, willingness to learn and a family-like network that always supports each other.
  • HEALTH. You can look forward to excellent conditions with regard to a good work-life balance. You can keep fit in our office fitness room and in addition we offer you a subsidised sports health programme. Fresh fruits and vegetables as well as free drinks are also available.


expondo Polska sp. z o.o. sp. k. https://corporate.expondo.de https://www.expondo.de/media/image/ef/ea/47/exp_logo_092017.png

    • You are taking care of inbound logistics process maintenance in a daily routine
    • You secures the logistic flow for finished goods and spare parts from departure points into warehouses according to main shipping plan, expected KPI results and company strategy in force
    • You work closely with other teams across organization, especially Supply Chain
    • You coordinate the import customs clearance process and documents
    • You keeping the used tools up to date
Pełen etat Logistyka / Łańcuch Dostaw

Digital Product & Innovation

Home Office, Berlin, Warszawa, Zielona Góra

Köpenicker Str. 54 B 10179 DE
2021-10-14


As the Process Excellence Manager for the Product Lifecycle Excellence team, you will be implementing, optimizing and driving change for and with users on processes and internal tools. Reporting to the Head of Digital Product & Innovation, you will strive for best-in-class improvements.

We empower our product lifecycle teams to solve hard problems – customer problems and business problems – in ways that our customers love, yet work for our business.
Our product lifecycle processes are driven by the following teams:
- Product development
- Product sourcing
- Content management
- Translation management
- Category management

YOUR RESPONSIBILITIES

  • Documenting and analyzing existing processes, deriving improvements
  • Forecasting expected results of process changes, analyzing implemented changes and making adjustments
  • Running process improvement projects, managing root cause analyses together with subject matter experts and identifying end-to-end process gaps
  • Providing high-quality insights based on data, deriving conclusions and facilitating decision making with stakeholders
  • Being a single point of contact for other departments with regards to Product Implementation processes and actively cooperating with them in order to prioritize and implement new processes or improvements
  • Preparing, executing, moderating and post-processing of different process workshops which are necessary to ensure the feasibility of the proposed processes with stakeholders
  • Training and mentoring your team & colleagues in innovative and engaging enablement initiatives, establishing standards and methods to measure and improve processes


  • At least 3 years of digital process management experience (online retail/e-commerce background more than welcomed)
  • Completed a graduate degree; ability to learn quickly
  • Practical knowledge of project management and negotiations with stakeholders
  • Experience in leading people
  • Excellent statistical & analytical skills, mastering complex structures including large sets of data
  • Comprehensive knowledge of at least one process management methodology and familiarity with best-in-class product lifecycle management technology
  • Experience in creating and delivering results for various audiences
  • Strong communication and interpersonal skills
  • Fluency in English
  • Experience and interest in continuous improvement
  • As a tech & data native individual, driving the outcome & data-oriented culture of your team and the stakeholders you collaborate with
  • Tech-Savvy skills and familiarity with tools like Power Automate, Zapier, AirTable, Bizagi, Miro or Mural


    • FUTURE. We give you a long-term perspective in a modern, dynamically developing, global company.
    • DEVELOPMENT. We take the time for intensive training and afterwards you can actively shape our success strategy with your expert knowledge.
    • EDUCATION. You can freely use our internal language courses and, in addition, we offer you opportunities for professional and personal development through regular training courses.
    • FLEXIBILITY. With us, you can work fully remotely or use one of our modern offices. Your work-life balance matters for us. Your working hours will be flexible.
    • SUPPORT AND FUN. You will be a part of a colourful mixed team in which diversity, humour and mutual support are very important. We focus on direct contact - we all speak by name, regardless of the position.
    • POSSIBILITY TO MAKE A CHANGE. You will have the opportunities to heavily impact the project by proposing new solutions and implementing your own ideas quickly.


    expondo GmbH Deutschland https://corporate.expondo.de https://www.expondo.de/media/image/ef/ea/47/exp_logo_092017.png

    • As the Process Excellence Manager for the Product Lifecycle Excellence team, you will be implementing, optimizing and driving change for and with users on processes and internal tools. Reporting to the Head of Digital Product & Innovation, you will strive for best-in-class improvements.

      We empower our product lifecycle teams to solve hard problems – customer problems and business problems – in ways that our customers love, yet work for our business.
      Our product lifecycle processes are driven by the following teams:
      - Product development
      - Product sourcing
      - Content management
      - Translation management
      - Category management

      YOUR RESPONSIBILITIES

      • Documenting and analyzing existing processes, deriving improvements
      • Forecasting expected results of process changes, analyzing implemented changes and making adjustments
      • Running process improvement projects, managing root cause analyses together with subject matter experts and identifying end-to-end process gaps
      • Providing high-quality insights based on data, deriving conclusions and facilitating decision making with stakeholders
      • Being a single point of contact for other departments with regards to Product Implementation processes and actively cooperating with them in order to prioritize and implement new processes or improvements
      • Preparing, executing, moderating and post-processing of different process workshops which are necessary to ensure the feasibility of the proposed processes with stakeholders
      • Training and mentoring your team & colleagues in innovative and engaging enablement initiatives, establishing standards and methods to measure and improve processes
    Pełen etat Digital Product & Innovation

    IT

    Home Office, Berlin, Warszawa, Zielona Góra

    Köpenicker Str. 54 B 10179 DE
    2021-10-20


    As Fronted Engineer in our Shop User Experience Team, you will have a real impact on the development of our ecommerce platforms and customers all over Europe. The role is meant to drive the change through our frontend stack to move it towards future. 


    YOUR RESPONSIBILITIES

    • Development and maintenance of the frontend side of our e-commerce platform; we emphasize ownership of software we build
    • Participating in the architecture design of the system
    • Reviewing and giving constructive feedback on others’ code
    • Learning new technologies, keeping abreast of existing technologies and helping to introduce them where appropriate
    • Supporting us to move our frontend towards future


    • Senior level approach - outcome oriented
    • Very good practical knowledge of JavaScript, HTML5 and CSS3
    • Strong development basis (data structures/design patterns/algorithms)
    • REST API based, asynchronous application development experience
    • Broad experience in frontend engineering using modern frameworks (preferably Vue.js)
    • Mobile-first approach
    • Experience with Gitflow workflow
    • Very good command of English in speaking and writing
    • Teamwork skills, proactivity, willingness to learn

    Would be an asset
    - Knowledge of pre-processors and bundlers (Sass/Less/Webpack)
    - Familiarity with Atlassian ecosystem (Bitbucket/Jira/Confluence)
    - Backend technologies experience (Node.js/PHP)
    - TDD experience


    • FUTURE. We give you a long-term perspective in a modern, dynamically developing, global company.
    • DEVELOPMENT. We take the time for intensive training and afterwards you can actively shape our success strategy with your expert knowledge.
    • EDUCATION. You can freely use our internal language courses and, in addition, we offer you opportunities for professional and personal development through regular training courses.
    • FLEXIBILITY. With us, you can work fully remotely or use one of our modern offices. Your work-life balance matters for us. Your working hours will be flexible.
    • SUPPORT AND FUN. You will be a part of a colourful mixed team in which diversity, humour and mutual support are very important. We focus on direct contact - we all speak by name, regardless of the position.
    • POSSIBILITY TO MAKE A CHANGE. You will have the opportunities to heavily impact the project by proposing new solutions and implementing your own ideas quickly.


    expondo Polska sp. z o.o. sp. k. https://corporate.expondo.de https://www.expondo.de/media/image/ef/ea/47/exp_logo_092017.png

    • As Fronted Engineer in our Shop User Experience Team, you will have a real impact on the development of our ecommerce platforms and customers all over Europe. The role is meant to drive the change through our frontend stack to move it towards future. 


      YOUR RESPONSIBILITIES

      • Development and maintenance of the frontend side of our e-commerce platform; we emphasize ownership of software we build
      • Participating in the architecture design of the system
      • Reviewing and giving constructive feedback on others’ code
      • Learning new technologies, keeping abreast of existing technologies and helping to introduce them where appropriate
      • Supporting us to move our frontend towards future
    Pełen etat IT

    Home Office, Berlin, Warszawa, Zielona Góra

    Köpenicker Str. 54 B 10179 DE
    2021-10-22



    Your main goal as Backend Engineer in our Product Data Catalogue Management Team will be the development and maintenance of our systems that are responsible for the creation and distribution of product information & content across all our sales channels used by customers all over Europe.


    YOUR RESPONSIBILITIES

    • Development and maintenance of our PIM platform based on Akeneo
    • Development of the systems supporting data product distribution across our technology landscape
    • Creating new (micro)services in PHP
    • Participation in the architecture design of the system
    • Reviewing and giving constructive feedback on others’ code
    • Learning new technologies, keeping abreast of existing technologies and helping to introduce them where appropriate
    • Supporting us to be more cloud-centric 


    • Having at least 2 years of experience as PHP Software Engineer
    • Knowing at least one of the PHP frameworks (Symfony required)
    • Having practical knowledge of object-oriented programming
    • Experiences with software architecture definition, REST APIs, unit testing
    • Working experience with automated integration tests and CI/CD approach
    • Experience with GIT & Atlassian tools
    • Knowledge of relational databases (MySQL)
    • A business-oriented approach towards software requirements and development
    • Very good command of English in speaking and writing

    Would be an asset

    - Good practical knowledge of JavaScript
    - Hands-on experience in using Docker
    - Understanding of Domain-Driven Design
    - Experience with Azure (Terraform) and "monitoring first" approach
    - Knowledge of NoSQL databases (Elasticsearch, MongoDB)


    • FUTURE. We give you a long-term perspective in a modern, dynamically developing, global company.
    • DEVELOPMENT. We take the time for intensive training and afterwards you can actively shape our success strategy with your expert knowledge.
    • EDUCATION. You can freely use our internal language courses and, in addition, we offer you opportunities for professional and personal development through regular training courses.
    • FLEXIBILITY. With us, you can work fully remotely or use one of our modern offices. Your work-life balance matters for us. Your working hours will be flexible.
    • SUPPORT AND FUN. You will be a part of a colourful mixed team in which diversity, humour and mutual support are very important. We focus on direct contact - we all speak by name, regardless of the position.
    • POSSIBILITY TO MAKE A CHANGE. You will have the opportunities to heavily impact the project by proposing new solutions and implementing your own ideas quickly.


    expondo Polska sp. z o.o. sp. k. https://corporate.expondo.de https://www.expondo.de/media/image/ef/ea/47/exp_logo_092017.png


    • Your main goal as Backend Engineer in our Product Data Catalogue Management Team will be the development and maintenance of our systems that are responsible for the creation and distribution of product information & content across all our sales channels used by customers all over Europe.


      YOUR RESPONSIBILITIES

      • Development and maintenance of our PIM platform based on Akeneo
      • Development of the systems supporting data product distribution across our technology landscape
      • Creating new (micro)services in PHP
      • Participation in the architecture design of the system
      • Reviewing and giving constructive feedback on others’ code
      • Learning new technologies, keeping abreast of existing technologies and helping to introduce them where appropriate
      • Supporting us to be more cloud-centric 

    Pełen etat IT

    Home Office, Berlin, Warszawa, Zielona Góra

    Köpenicker Str. 54 B 10179 DE
    2021-10-14



    As our Backend PHP Engineer in Shop Team, you will have a real impact on the development of our ecommerce platforms and customers all over Europe while moving it towards state of the art form with focus on our customer experience.

    YOUR RESPONSIBILITIES

    • Development and maintenance of our shopping platform with a focus on outstanding User Experience
    • Creating new modules for the system in PHP
    • Participation in the architecture design of the system
    • Reviewing and giving constructive feedback on others’ code
    • Learning new technologies, keeping abreast of existing technologies and helping to introduce them where appropriate
    • Supporting us to move our backend towards future


    • Practical knowledge of object oriented programming and design patterns
    • Having at least 2 years of experience in PHP
    • Knowing one of the PHP frameworks (Symfony preferred)
    • Knowledge of relational databases (MySQL or PostgreSQL)
    • Having knowledge of HTML and CSS
    • Experiences with software architecture definition, REST APIs, unit testing
    • Very good command of English in speaking and writing

    Would be an asset
    - Developing shopping or eCommerce platforms’ experience
    - Good practical knowledge of JavaScript (React or Vue)
    - Experience with Shopware
    - Practical knowledge of GIT & Atlassian tools
    - Working experience with automated integration tests and CI/CD approach


    • FUTURE. We give you a long-term perspective in a modern, dynamically developing, global company.
    • DEVELOPMENT. We take the time for intensive training and afterwards you can actively shape our success strategy with your expert knowledge.
    • EDUCATION. You can freely use our internal language courses and, in addition, we offer you opportunities for professional and personal development through regular training courses.
    • FLEXIBILITY. With us, you can work fully remotely or use one of our modern offices. Your work-life balance matters for us. Your working hours will be flexible.
    • SUPPORT AND FUN. You will be a part of a colourful mixed team in which diversity, humour and mutual support are very important. We focus on direct contact - we all speak by name, regardless of the position.
    • POSSIBILITY TO MAKE A CHANGE. You will have the opportunities to heavily impact the project by proposing new solutions and implementing your own ideas quickly.


    expondo Polska sp. z o.o. sp. k. https://corporate.expondo.de https://www.expondo.de/media/image/ef/ea/47/exp_logo_092017.png


    • As our Backend PHP Engineer in Shop Team, you will have a real impact on the development of our ecommerce platforms and customers all over Europe while moving it towards state of the art form with focus on our customer experience.

      YOUR RESPONSIBILITIES

      • Development and maintenance of our shopping platform with a focus on outstanding User Experience
      • Creating new modules for the system in PHP
      • Participation in the architecture design of the system
      • Reviewing and giving constructive feedback on others’ code
      • Learning new technologies, keeping abreast of existing technologies and helping to introduce them where appropriate
      • Supporting us to move our backend towards future

    Pełen etat IT

    Home Office, Berlin, Warszawa, Zielona Góra

    Köpenicker Str. 54 B 10179 DE
    2021-10-20



    We are on our way to move our e-commerce platform from on-premise data centres to Microsoft Azure cloud. Currently, we are looking for a talented Engineer that helps us to build our platform infrastructure of the future and the automation to lift our agile development processes to the next level.

    YOUR RESPONSIBILITIES

    • Designing, building, setting up and automating infrastructure with the mindset to enable others to work more efficiently to ensure expondo’s speed is not impacted
      with its growth
    • Working together with different engineering teams on how to build a reliable and fault-tolerant infrastructure and applications based on cloud-native design patterns
    • Building the monitoring infrastructure that ensures that our platform is 360 degrees monitored
    • Monitoring infrastructure and solving any issues or complications that arise, especially during peak traffic hours
    • Designing, maintaining and automating our Azure-based infrastructure
    • Being the owner of monitoring systems, making sure any new feature is monitored from the beginning
    • Maintaining and improving our CI/CD approach (for PHP applications)
    • Performance analysis, troubleshooting and remediation techniques implementation
    • Building scripts to automate operations


    • 3+ years work experience in one or more of the following fields: Software Engineering, DevOps/Automation incl. CI/CD, Designing reusable platforms, Web Infrastructure and Open Source
    • Highly developed software development skills in either PHP, Python or Java
    • Proficiency in cloud infrastructures, preferably Azure
    • Expertise in configuration management (e.g. Chef, Puppet, Saltstack, CFEngine or Ansible)
    • Proficiency in container platforms (e.g. Docker, Kubernetes), system administration (e.g. Linux, Windows), databases (MySQL, Redis) and messaging technologies (e.g. RabbitMQ)
    • English on min. B2 level is a must


  • FUTURE. We give you a long-term perspective in a modern, dynamically developing, global company.
  • DEVELOPMENT. We take the time for intensive training and afterwards you can actively shape our success strategy with your expert knowledge.
  • EDUCATION. You can freely use our internal language courses and, in addition, we offer you opportunities for professional and personal development through regular training courses.
  • FLEXIBILITY. With us, you can work fully remotely or use one of our modern offices. Your work-life balance matters for us. Your working hours will be flexible.
  • SUPPORT AND FUN. You will be a part of a colourful mixed team in which diversity, humour and mutual support are very important. We focus on direct contact - we all speak by name, regardless of the position.
  • POSSIBILITY TO MAKE A CHANGE. You will have the opportunities to heavily impact the project by proposing new solutions and implementing your own ideas quickly.



  • expondo Polska sp. z o.o. sp. k. https://corporate.expondo.de https://www.expondo.de/media/image/ef/ea/47/exp_logo_092017.png


    • We are on our way to move our e-commerce platform from on-premise data centres to Microsoft Azure cloud. Currently, we are looking for a talented Engineer that helps us to build our platform infrastructure of the future and the automation to lift our agile development processes to the next level.

      YOUR RESPONSIBILITIES

      • Designing, building, setting up and automating infrastructure with the mindset to enable others to work more efficiently to ensure expondo’s speed is not impacted
        with its growth
      • Working together with different engineering teams on how to build a reliable and fault-tolerant infrastructure and applications based on cloud-native design patterns
      • Building the monitoring infrastructure that ensures that our platform is 360 degrees monitored
      • Monitoring infrastructure and solving any issues or complications that arise, especially during peak traffic hours
      • Designing, maintaining and automating our Azure-based infrastructure
      • Being the owner of monitoring systems, making sure any new feature is monitored from the beginning
      • Maintaining and improving our CI/CD approach (for PHP applications)
      • Performance analysis, troubleshooting and remediation techniques implementation
      • Building scripts to automate operations

    Pełen etat IT

    Online Marketing

    Home Office, Warszawa

    Köpenicker Str. 54 B 10179 DE
    2021-10-19


    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za realizację i optymalizację działań w ramach przyjętej strategii reklamowej w social media. Działamy aktywnie na 18 rynkach europejskich, na których chcemy prowadzić aktywne i skuteczne działania social media performance. Do Twoich zadań będzie należało:

    • Realizowanie i udział w tworzeniu strategii i media planów social media marketingu
    • Planowanie i realizacja kampanii w social media (z konwersją na sprzedaż, ruch, generowanie leadów)
    • Monitoring, analiza i optymalizacja kampanii realizowanych w social media zgodnie z wyznaczonymi KPI
    • Tworzenie katalogów produktów pod kątem kampanii remarketingowych
    • Tworzenie i realizowanie harmonogramu publikowania kampanii
    • Współpraca z działem kreatywnym w kontekście dostarczenia materiałów reklamowych do social media


    • Znajomość specyfiki kampanii, formatów i modeli rozliczeniowych FacebookAds
    • Znajomość specyfiki kanałów social media: Instagram, Facebook, LinkedIn, Twitter
    • Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
    • Doświadczenie w optymalizacji kampanii performance/ lead generation/ traffic
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2)
    • Znajomość pakietu MS Office lub/i Googlowskiego odpowiednika (Google Docs, Google Sheets, Google Slides)
    • Znajomość Google Analytics, Facebook Business Manager, Facebook Atribution
    • Znajomość narzędzi do zarządzania, optymalizacji i monitoringu social media
    • Analiza grup docelowych, trendów rynkowych i działań konkurencji.
    Mile widziane będzie:
    • Doświadczenie w prowadzeniu działań w social media na rynkach zagranicznych
    • Znajomość aktualnych trendów rozwoju social media
    • Zainteresowanie nowymi technologiami
    • Znajomość narzędzi takich jak: SoTrender, Brand24, SentiOne, SocialBakers
    • Znajomość innych europejskich języków


    • STABILIZACJĘ. Pracując z nami nie będziesz musiał martwić się o przyszłość. Zapewniamy stałą współpracę i ciekawe, zmieniające się projekty.
    • ROZWÓJ. W expondo każdy pracownik jest na wagę złota. Dołożymy wszelkich starań, aby zadbać o Twój rozwój zawodowy. W naszej firmie zapewniamy odpowiednie szkolenia dedykowane do konkretnego stanowiska lub ogólnorozwojowe. Otrzymasz możliwość uczestnictwa w kursach językowych 
    • CZAS PRACY, jest elastyczny. Sam decydujesz, o której godzinie chcesz rozpocząć pracę (możliwość wyboru między godziną 6 a 10).
    • ZABAWĘ. Jesteśmy zespołem, w skład którego wchodzi 28 narodowości. Będziesz mógł wymienić się doświadczeniami z kolegami z różnych działów, czy wziąć udział w imprezach integracyjnych, które cieszą się dużą popularnością.
    • DODATKOWE BENEFITY. Każdy pracownik ma możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karty sportowej (Multisport Classic lub Multisport Plus).
    • WSPARCIE ZESPOŁU. Możesz liczyć na przyjacielski uśmiech oraz pomocną radę każdego z członków naszego zespołu. Stawiamy na bezpośredni kontakt – wszyscy mówimy sobie po imieniu, niezależnie od stanowiska
    • HOME OFFICE.


    expondo Warszawa https://corporate.expondo.de https://www.expondo.de/media/image/ef/ea/47/exp_logo_092017.png

    • Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za realizację i optymalizację działań w ramach przyjętej strategii reklamowej w social media. Działamy aktywnie na 18 rynkach europejskich, na których chcemy prowadzić aktywne i skuteczne działania social media performance. Do Twoich zadań będzie należało:
      • Realizowanie i udział w tworzeniu strategii i media planów social media marketingu
      • Planowanie i realizacja kampanii w social media (z konwersją na sprzedaż, ruch, generowanie leadów)
      • Monitoring, analiza i optymalizacja kampanii realizowanych w social media zgodnie z wyznaczonymi KPI
      • Tworzenie katalogów produktów pod kątem kampanii remarketingowych
      • Tworzenie i realizowanie harmonogramu publikowania kampanii
      • Współpraca z działem kreatywnym w kontekście dostarczenia materiałów reklamowych do social media
    Pełen etat Online Marketing

    Dział techniczny / serwisu / jakości

    Zielona Góra

    Köpenicker Str. 54 B 10179 DE
    2021-10-11


    • Zapewnienie prawdłowego przepływu paczek w obszarze Zwrotów i Napraw
    • Rozładunek dostaw zwrotów / zbieranie / układanie produktów 
    • Dekompletowanie części zamiennych oraz ich weryfikacja na potrzeby wysyłki, przygotowywanie towaru do wysyłki
    • Obsługa skanera oraz wózka ręcznego / elektrycznego / wózka widłowego
    • Dostarczanie zamówionych części / towarów na stanowiska w obszarze
    • Sporządzanie dokumentów magazynowych


    • Z doświadczeniem w pracy w obszarze operacji (magazyn, logistyka, wsparcie produkcji)
    • Posiadających umiejętność obsługi pakietu Office (proste tabele)
    • Dyspozycyjnych - gotowych do pracy w systemie dwumzmianowym 


    • ATRAKCYJNY SYSTEM PREMIOWY. Jasny i przejrzysty dla każdego członka zespołu system rozliczania bonusu zespołowego oparty o realizację celów
    • STABILIZACJĘ. Zapewniamy stałą współpracę i ciekawe, zmieniające się zadania.
    • ROZWÓJ. Dołożymy wszelkich starań, aby zadbać o Twój rozwój zawodowy. W naszej firmie zapewniamy odpowiednie szkolenia dedykowane do konkretnego stanowiska lub ogólnorozwojowe. Szkolimy technicznie, otrzymasz możliwość uczestnictwa w kursach językowych (do wyboru kilkanaście języków obcych, w zależności od Twoich potrzeb).
    • DODATKOWE BENEFITY. Każdy pracownik ma możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karty sportowej (Multisport Classic lub Multisport Plus). Raz w tygodniu w naszych stołówkach czekają pyszne przekąski, a zapach świeżej kawy budzi nas do działania każdego poranka :)
    • MIEJSCA PRACY. Zostały zaprojektowane tak, aby praca nie stanowiła dodatkowego obciążenia. Nowoczesne przestrzenie magazynowe i serwisowe podnoszą komfort i bezpieczeństwo działania.
    • WSPARCIE ZESPOŁU. Możesz liczyć na przyjacielski uśmiech oraz pomocną radę każdego z członków naszego zespołu. Stawiamy na bezpośredni kontakt – wszyscy mówimy sobie po imieniu, niezależnie od stanowiska.

    Czekamy na Twoją aplikację! Przy składaniu aplikacji prosimy o załączenie kompletnych dokumentów aplikacyjnych, w tym informacji dotyczącej jak najwcześniejszej daty rozpoczęcia pracy oraz oczekiwań finansowych.


    expondo Polska sp. z o.o. sp. k. https://corporate.expondo.de https://www.expondo.de/media/image/ef/ea/47/exp_logo_092017.png

      • Zapewnienie prawdłowego przepływu paczek w obszarze Zwrotów i Napraw
      • Rozładunek dostaw zwrotów / zbieranie / układanie produktów 
      • Dekompletowanie części zamiennych oraz ich weryfikacja na potrzeby wysyłki, przygotowywanie towaru do wysyłki
      • Obsługa skanera oraz wózka ręcznego / elektrycznego / wózka widłowego
      • Dostarczanie zamówionych części / towarów na stanowiska w obszarze
      • Sporządzanie dokumentów magazynowych
    Pełen etat Dział techniczny / serwisu / jakości

    Zielona Góra

    Köpenicker Str. 54 B 10179 DE
    2021-10-20


    • Przeprowadzanie wstępnej analizy pierwotnych przyczyn roszczeń klientów dotyczących jakości produktów pochodzących z Chin, głównie produktów mechanicznych i elektrycznych, w tym między innymi: przeglądu oświadczeń klientów (tekst, zdjęcia lub filmy), podsumowanie najważniejszych problemów, sprawdzenie i przeprowadzanie testów na magazynie, koordynacja zwrotów próbek awarii do magazynu, sprawdzanie i przeprowadzanie testów próbek zwrotnych, przygotowywanie raportów z testów i przekazywanie wyników wstępnej analizy do zespołu SQE (Supplier Quality Enabling) w Chinach.
    • Pomoc zespołowi SQE w Chinach w zrozumieniu problemów z jakością wynikających z roszczeń klientów, np. przedstawienie problemów (5W2H), dostarczenie danych testowych lub statystyk, zrobienie zdjęć i nagranie wideo z powielaniem objawów awarii, zebranie próbek S / N awarii, zebranie i zorganizowanie wysyłki części awarii do Chin w celu dalszej analizy, sprawdzenie nowo przybyłych próbek w celu zweryfikowania ulepszenia
    • Koordynacja przechowywania towarów w magazynie, współpraca z zespołem SQE w Chinach w celu podjęcia skutecznych działań i poddania kwarantannie podejrzanych towarów w magazynie oraz zapobieganie ich wysyłce do klientów.
    • Przygotowanie instrukcji sortowania i przeróbek, które pomogą operatorom sortować i przerabiać zapasy.


    • Wykształcenie kierunkowe (mechanika, budowa maszyn itp.) z poziomu licencjata lub wyżej
    • około 7-10 lat doświadczenia na podobnych stanowiskach
    • Znajomość produktów elektronicznych, elektrycznych, maszynowych oraz procesu ich wytwarzania i testowania, urządzeń elektrycznych, spawarek, elektronarzędzi itp.
    • Znajomość specyfiki urządzeń elektrycznych, modeli awarii spawarek, mechanizmów awarii,  instrumentów testujących do testów wydajności elektrycznej, 
    • Umiejętność samodzielnego przeprowadzenia analizy przyczyn źródłowych.
    • Umiejętność rozwiązywania problemów, rozumienie metody 8D, Ishikawa, 5-Why, FTA, FMEA, podejście do fizyki awarii.
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (język wykorzystywany w codziennej komunikacji z naszym zespołem w Chinach)
    • Wysokie umiejętności komunikacyjne.
    • Systematyczne i ustrukturyzowane podejście do pracy.


    • STABILIZACJĘ. Zapewniamy stałą współpracę i ciekawe, zmieniające się zadania.
    • ROZWÓJ. Dołożymy wszelkich starań, aby zadbać o Twój rozwój zawodowy. W naszej firmie zapewniamy odpowiednie szkolenia dedykowane do konkretnego stanowiska lub ogólnorozwojowe. Otrzymasz możliwość uczestnictwa w kursach językowych (do wyboru kilkanaście języków obcych, w zależności od Twoich potrzeb).
    • WORK-LIFE BALANCE, czyli elastyczny czas pracy (możliwość wyboru pomiędzy godziną 6 a 9).
    • ZABAWĘ. Jesteśmy zespołem, w skład którego wchodzi wiele narodowości. Będziesz mógł wymienić się doświadczeniami z kolegami z różnych działów, czy wziąć udział w imprezach integracyjnych, które cieszą się dużą popularnością.
    • DODATKOWE BENEFITY. Każdy pracownik ma możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karty sportowej (Multisport Classic lub Multisport Plus). Raz w tygodniu w naszych stołówkach czekają pyszne przekąski, a zapach świeżej kawy budzi nas do działania każdego poranka :)
    • MIEJSCA PRACY. Zostały zaprojektowane tak, aby praca nie stanowiła dodatkowego obciążenia. Nowoczesne przestrzenie magazynowe i serwisowe podnoszą komfort i bezpieczeństwo działania.
    • WSPARCIE ZESPOŁU. Możesz liczyć na przyjacielski uśmiech oraz pomocną radę każdego z członków naszego zespołu. Stawiamy na bezpośredni kontakt – wszyscy mówimy sobie po imieniu, niezależnie od stanowiska


    expondo Polska sp. z o.o. sp. k. https://corporate.expondo.de https://www.expondo.de/media/image/ef/ea/47/exp_logo_092017.png

      • Przeprowadzanie wstępnej analizy pierwotnych przyczyn roszczeń klientów dotyczących jakości produktów pochodzących z Chin, głównie produktów mechanicznych i elektrycznych, w tym między innymi: przeglądu oświadczeń klientów (tekst, zdjęcia lub filmy), podsumowanie najważniejszych problemów, sprawdzenie i przeprowadzanie testów na magazynie, koordynacja zwrotów próbek awarii do magazynu, sprawdzanie i przeprowadzanie testów próbek zwrotnych, przygotowywanie raportów z testów i przekazywanie wyników wstępnej analizy do zespołu SQE (Supplier Quality Enabling) w Chinach.
      • Pomoc zespołowi SQE w Chinach w zrozumieniu problemów z jakością wynikających z roszczeń klientów, np. przedstawienie problemów (5W2H), dostarczenie danych testowych lub statystyk, zrobienie zdjęć i nagranie wideo z powielaniem objawów awarii, zebranie próbek S / N awarii, zebranie i zorganizowanie wysyłki części awarii do Chin w celu dalszej analizy, sprawdzenie nowo przybyłych próbek w celu zweryfikowania ulepszenia
      • Koordynacja przechowywania towarów w magazynie, współpraca z zespołem SQE w Chinach w celu podjęcia skutecznych działań i poddania kwarantannie podejrzanych towarów w magazynie oraz zapobieganie ich wysyłce do klientów.
      • Przygotowanie instrukcji sortowania i przeróbek, które pomogą operatorom sortować i przerabiać zapasy.

    Pełen etat Dział techniczny / serwisu / jakości

    Zielona Góra

    Köpenicker Str. 54 B 10179 DE
    2021-10-11


    • Sprawdzanie poprawności danych w systemie serwisowym PRESTIŻ
    • Wymiana danych pomiędzy systemem ZENDESK/ LINWORKS/ PRESTIŻ
    • Wspieranie działu serwis oraz innych działów w prowadzonych czynnościach (Jakość/ CS)
    • Prowadzenie analiz zebranych danych na potrzeby serwisu
    • Rejestracja części zamiennych w systemach Expondo
    • Nadawanie statusów dla zleceń serwisowych zgodnie z wytycznymi CS
    • Wykonywanie ruchów magazynowych w PRESTIŻ


    • Z umiejętnością obsługi pakietu Office
    • Z komunikatywną znajomością j. angielskiego
    • Gotowych do pracy dwuzmianowej 


    • ATRAKCYJNY SYSTEM PREMIOWY. Jasny i przejrzysty dla każdego członka zespołu system rozliczania bonusu zespołowego oparty o realizację celów
    • STABILIZACJĘ. Zapewniamy stałą współpracę i ciekawe, zmieniające się zadania.
    • ROZWÓJ. Dołożymy wszelkich starań, aby zadbać o Twój rozwój zawodowy. W naszej firmie zapewniamy odpowiednie szkolenia dedykowane do konkretnego stanowiska lub ogólnorozwojowe. Szkolimy technicznie, otrzymasz możliwość uczestnictwa w kursach językowych (do wyboru kilkanaście języków obcych, w zależności od Twoich potrzeb).
    • DODATKOWE BENEFITY. Każdy pracownik ma możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karty sportowej (Multisport Classic lub Multisport Plus). Raz w tygodniu w naszych stołówkach czekają pyszne przekąski, a zapach świeżej kawy budzi nas do działania każdego poranka :)
    • MIEJSCA PRACY. Zostały zaprojektowane tak, aby praca nie stanowiła dodatkowego obciążenia. Nowoczesne przestrzenie magazynowe i serwisowe podnoszą komfort i bezpieczeństwo działania.
    • WSPARCIE ZESPOŁU. Możesz liczyć na przyjacielski uśmiech oraz pomocną radę każdego z członków naszego zespołu. Stawiamy na bezpośredni kontakt – wszyscy mówimy sobie po imieniu, niezależnie od stanowiska.

    Czekamy na Twoją aplikację! Przy składaniu aplikacji prosimy o załączenie kompletnych dokumentów aplikacyjnych, w tym informacji dotyczącej jak najwcześniejszej daty rozpoczęcia pracy oraz oczekiwań finansowych.



    expondo Polska sp. z o.o. sp. k. https://corporate.expondo.de https://www.expondo.de/media/image/ef/ea/47/exp_logo_092017.png

      • Sprawdzanie poprawności danych w systemie serwisowym PRESTIŻ
      • Wymiana danych pomiędzy systemem ZENDESK/ LINWORKS/ PRESTIŻ
      • Wspieranie działu serwis oraz innych działów w prowadzonych czynnościach (Jakość/ CS)
      • Prowadzenie analiz zebranych danych na potrzeby serwisu
      • Rejestracja części zamiennych w systemach Expondo
      • Nadawanie statusów dla zleceń serwisowych zgodnie z wytycznymi CS
      • Wykonywanie ruchów magazynowych w PRESTIŻ
    Pełen etat Dział techniczny / serwisu / jakości

    Zielona Góra

    Köpenicker Str. 54 B 10179 DE
    2021-09-22


    • Przyjmowanie urządzeń do naprawy
    • Realizacja napraw urządzeń będących w asortymencie firmy, zgodnie z przyjętym planem (urządzenia gastronomiczne, ogrodowe, mechaniczne i inne)
    • Rozwiązywanie problemów technicznych, związanych ze sprawnością działania urządzeń


    • Z zamiłowaniem do majsterkowania i dokonywania napraw
    • Z umiejętnością obsługiwania przyrządów pomiarowych - to będzie dodatkowy plus
    • Gotowych do pracy w systemie dwuzmianowym


    • ATRAKCYJNY SYSTEM PREMIOWY. Jasny i przejrzysty dla każdego członka zespołu system rozliczania bonusu zespołowego oparty o realizację celów
    • STABILIZACJĘ. Zapewniamy stałą współpracę i ciekawe, zmieniające się zadania.
    • ROZWÓJ. Dołożymy wszelkich starań, aby zadbać o Twój rozwój zawodowy. W naszej firmie zapewniamy odpowiednie szkolenia dedykowane do konkretnego stanowiska lub ogólnorozwojowe. Szkolimy technicznie, otrzymasz możliwość uczestnictwa w kursach językowych (do wyboru kilkanaście języków obcych, w zależności od Twoich potrzeb).
    • DODATKOWE BENEFITY. Każdy pracownik ma możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karty sportowej (Multisport Classic lub Multisport Plus). Raz w tygodniu w naszych stołówkach czekają pyszne przekąski, a zapach świeżej kawy budzi nas do działania każdego poranka :)
    • MIEJSCA PRACY. Zostały zaprojektowane tak, aby praca nie stanowiła dodatkowego obciążenia. Nowoczesne przestrzenie magazynowe i serwisowe podnoszą komfort i bezpieczeństwo działania.
    • WSPARCIE ZESPOŁU. Możesz liczyć na przyjacielski uśmiech oraz pomocną radę każdego z członków naszego zespołu. Stawiamy na bezpośredni kontakt – wszyscy mówimy sobie po imieniu, niezależnie od stanowiska.
    Czekamy na Twoją aplikację! Przy składaniu aplikacji prosimy o załączenie kompletnych dokumentów aplikacyjnych, w tym informacji dotyczącej jak najwcześniejszej daty rozpoczęcia pracy oraz oczekiwań finansowych.


    expondo Polska sp. z o.o. sp. k. https://corporate.expondo.de https://www.expondo.de/media/image/ef/ea/47/exp_logo_092017.png

      • Przyjmowanie urządzeń do naprawy
      • Realizacja napraw urządzeń będących w asortymencie firmy, zgodnie z przyjętym planem (urządzenia gastronomiczne, ogrodowe, mechaniczne i inne)
      • Rozwiązywanie problemów technicznych, związanych ze sprawnością działania urządzeń
    Pełen etat Dział techniczny / serwisu / jakości

    Zielona Góra

    Köpenicker Str. 54 B 10179 DE
    2021-09-22


    • Koordynowanie pracy zespołu serwisowego
    • Planowanie pracy zespołu w oparciu wskaźniki efektywności, rentowności
    • Bezpośrednia współpraca z Kierownikiem serwisu
    • Inicjowanie i wdrażanie działań optymalizacyjnych
    • Nadzór nad prawidłowością przebiegu procesów napraw


    • Z wiedzą techniczną i doświadczeniem w zakresie napraw sprzętów kategorii mechanika/elektronika/pneumatyka
    • Z umiejętnością obsługi pakietu Office (Word, prosty Excel)
    • Z bardzo dobrą umiejętnością samoorganizacji w zmiennym środowisku
    • Z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem lub w pracy w podobnym obszarze


    • ATRAKCYJNY SYSTEM PREMIOWY. Jasny i przejrzysty dla każdego członka zespołu system rozliczania bonusu zespołowego oparty o realizację celów
    • STABILIZACJĘ. Zapewniamy stałą współpracę i ciekawe, zmieniające się zadania
    • ROZWÓJ. Dołożymy wszelkich starań, aby zadbać o Twój rozwój zawodowy. W naszej firmie zapewniamy odpowiednie szkolenia dedykowane do konkretnego stanowiska lub ogólnorozwojowe. Szkolimy technicznie, otrzymasz możliwość uczestnictwa w kursach językowych (do wyboru kilkanaście języków obcych, w zależności od Twoich potrzeb)
    • DODATKOWE BENEFITY. Każdy pracownik ma możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karty sportowej (Multisport Classic lub Multisport Plus). Raz w tygodniu w naszych stołówkach czekają pyszne przekąski, a zapach świeżej kawy budzi nas do działania każdego poranka :)
    • MIEJSCA PRACY. Zostały zaprojektowane tak, aby praca nie stanowiła dodatkowego obciążenia. Nowoczesne przestrzenie magazynowe i serwisowe podnoszą komfort i bezpieczeństwo działania
    • WSPARCIE ZESPOŁU. Możesz liczyć na przyjacielski uśmiech oraz pomocną radę każdego z członków naszego zespołu. Stawiamy na bezpośredni kontakt – wszyscy mówimy sobie po imieniu, niezależnie od stanowiska


    expondo Polska sp. z o.o. sp. k. https://corporate.expondo.de https://www.expondo.de/media/image/ef/ea/47/exp_logo_092017.png

      • Koordynowanie pracy zespołu serwisowego
      • Planowanie pracy zespołu w oparciu wskaźniki efektywności, rentowności
      • Bezpośrednia współpraca z Kierownikiem serwisu
      • Inicjowanie i wdrażanie działań optymalizacyjnych
      • Nadzór nad prawidłowością przebiegu procesów napraw
    Pełen etat Dział techniczny / serwisu / jakości

    Zielona Góra

    Köpenicker Str. 54 B 10179 DE
    2021-09-22


    • Przyjmowanie urządzeń do naprawy
    • Realizacja napraw urządzeń będących w asortymencie firmy, zgodnie z przyjętym planem (urządzenia gastronomiczne, ogrodowe, mechaniczne i inne)
    • Rozwiązywanie problemów technicznych, związanych ze sprawnością działania urządzeń


    • Z doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku
    • Z zamiłowaniem do majsterkowania i dokonywania napraw
    • Z umiejętnością obsługiwania przyrządów pomiarowych
    • Gotowych do pracy w systemie dwuzmianowym


    • ATRAKCYJNY SYSTEM PREMIOWY. Jasny i przejrzysty dla każdego członka zespołu system rozliczania bonusu zespołowego oparty o realizację celów
    • STABILIZACJĘ. Zapewniamy stałą współpracę i ciekawe, zmieniające się zadania.
    • ROZWÓJ. Dołożymy wszelkich starań, aby zadbać o Twój rozwój zawodowy. W naszej firmie zapewniamy odpowiednie szkolenia dedykowane do konkretnego stanowiska lub ogólnorozwojowe. Szkolimy technicznie, otrzymasz możliwość uczestnictwa w kursach językowych (do wyboru kilkanaście języków obcych, w zależności od Twoich potrzeb).
    • DODATKOWE BENEFITY. Każdy pracownik ma możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karty sportowej (Multisport Classic lub Multisport Plus). Raz w tygodniu w naszych stołówkach czekają pyszne przekąski, a zapach świeżej kawy budzi nas do działania każdego poranka :)
    • MIEJSCA PRACY. Zostały zaprojektowane tak, aby praca nie stanowiła dodatkowego obciążenia. Nowoczesne przestrzenie magazynowe i serwisowe podnoszą komfort i bezpieczeństwo działania.
    • WSPARCIE ZESPOŁU. Możesz liczyć na przyjacielski uśmiech oraz pomocną radę każdego z członków naszego zespołu. Stawiamy na bezpośredni kontakt – wszyscy mówimy sobie po imieniu, niezależnie od stanowiska.
    Czekamy na Twoją aplikację! Przy składaniu aplikacji prosimy o załączenie kompletnych dokumentów aplikacyjnych, w tym informacji dotyczącej jak najwcześniejszej daty rozpoczęcia pracy oraz oczekiwań finansowych.


    expondo Polska sp. z o.o. sp. k. https://corporate.expondo.de https://www.expondo.de/media/image/ef/ea/47/exp_logo_092017.png

      • Przyjmowanie urządzeń do naprawy
      • Realizacja napraw urządzeń będących w asortymencie firmy, zgodnie z przyjętym planem (urządzenia gastronomiczne, ogrodowe, mechaniczne i inne)
      • Rozwiązywanie problemów technicznych, związanych ze sprawnością działania urządzeń
    Pełen etat Dział techniczny / serwisu / jakości

    obsługa klienta

    Home Office, Warszawa, Zielona Góra

    Köpenicker Str. 54 B 10179 DE
    2021-10-19


    Are you looking for an exciting challenge and a diverse range of tasks?
    Then you are just right with us!


    As a customer advisor for the Polish market you will take care of all matters relating to product enquiries, orders, returns and complaints. In doing so, you will provide our customers with advice and support in writing correspondance and on the phone, while making sure to process their concerns in a quality-conscious manner right from the start. You also get involved in our evaluation management and help us to deliver first-class customer service!


    • EXPERTISE. You already have experience in the field of customer care or would like to start your career after completing your commercial training.
    • CUSTOMER SAVVY. You always find the right words and know how to turn our customers into fans.
    • LANGUAGES. Your Polish is fluent or at native level and your English is very good. Ideally you speak other languages as well.
    • TEAM SPIRIT. You are open-minded and want to join our team and become part of the expondo family!
    • DEVELOPMENT. You like technical devices and are willing to familiarise yourself with our broad product portfolio.


    • FUTURE. We give you a long-term perspective in a modern, dynamically developing, global company. We invest sufficient time in your onboarding so that you can actively shape our success strategy with your expertise.
    • CONTINUED LEARNING. You can use our internal language courses freely and in addition we offer you the possibilities for professional and personal development through regular training seminars.We offer you a sponsored Udemy for Business account including the possibility of achieving certificates.
    • CONDITIONS. With us you have flexible working hours and non-working weekends. You can expect a fair salary and an attractive bonus system.
    • FLAIR. We do not have an open space office but smaller personal offices. During the pandemic, the motto is "safety first". Therefore, we are currently working remotely and keeping our distances.
    • FUN. Be a part of a colourful culture consisting of diversity, humour, team spirit, willingness to learn and a family-like network that always supports each other.
    • HEALTH. You can look forward to excellent conditions with regard to a good work-life balance. You can keep fit in our office fitness room and in addition we offer you a subsidised sports health programme. Fresh fruits and vegetables as well as free drinks are also available.


    expondo GmbH Deutschland https://corporate.expondo.de https://www.expondo.de/media/image/ef/ea/47/exp_logo_092017.png

    • Are you looking for an exciting challenge and a diverse range of tasks?
      Then you are just right with us!


      As a customer advisor for the Polish market you will take care of all matters relating to product enquiries, orders, returns and complaints. In doing so, you will provide our customers with advice and support in writing correspondance and on the phone, while making sure to process their concerns in a quality-conscious manner right from the start. You also get involved in our evaluation management and help us to deliver first-class customer service!
    Pełen etat obsługa klienta

    Product Management

    Zielona Góra

    Köpenicker Str. 54 B 10179 DE
    2021-10-18


    • conducting market and competition analyzes,
    • comparing product specifications,
    • giving recommendations regarding the analyzed products.


    • wyższe wykształcenie,
    • znajomość języka niemieckiego na poziomie co najmniej B2 – warunek konieczny, ale wymagamy przede wszystkim biernej znajomości, w rozumieniu i piśmie
    • znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2, zarówno w mowie jak i piśmie
    • znajomość pakietu MS Office, a w szczególności programu MS Excel,
    • umiejętność analitycznego myślenia,
    • komunikatywność
    • dokładność i skrupulatność
    • zainteresowanie pracą w branży e-commerce.


    • Pracę w centrali nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmy o zasięgu globalnym
    • Możliwość objęcia nowo utworzonego stanowiska w ramach struktury Organizacji
    • Realny wpływ na kulturę analityczną całej grupy expondo
    • Współpracę z młodym i pełnym ambicji zespołem profesjonalistów otwartych na nowe inicjatywy
    • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę wraz z systemem premiowym i dofinansowaniem pakietu sportowego (karta Multisport Plus) oraz prywatnej opieki medycznej (Medicover)
    • Doskonałe warunki do odnalezienia równowagi między rozwojem własnej międzynarodowej kariery zawodowej a życiem prywatnym
    • Elastyczny czas pracy
    • Konsekwentne respektowanie zasady „zawsze wolne weekendy”
    • Świeże owoce, napoje i cenione przez zespół systematyczne eventy firmowe


    expondo Polska sp. z o.o. sp. k. https://corporate.expondo.de https://www.expondo.de/media/image/ef/ea/47/exp_logo_092017.png

      • conducting market and competition analyzes,
      • comparing product specifications,
      • giving recommendations regarding the analyzed products.
    Pełen etat Product Management

    Finanse / rachunkowość

    Home Office, Warszawa, Zielona Góra

    Köpenicker Str. 54 B 10179 DE
    2021-10-22


    • Weryfikacja i księgowanie dokumentów księgowych (faktury kosztowe, zakupowe, PK)
    • Wystawianie faktur korygujących 
    • Księgowanie wyciągów bankowych oraz rozliczeń gotówkowych
    • Bieżące wsparcie zespołu księgowości i finansów


    • Studentów lub absolwentów kierunków finanse, rachunkowość lub pokrewnych
    • Posiadających dobrą znajomość programu MS Excel oraz pakietu Office
    • Z komunikatywną znajomością języka angielskiego, min. B2 - będziesz mógł posługiwać się nim w trakcie codziennej pracy
    • Z umiejętnością analizowania danych zawartych w tabelach
    • Uważnych, dokładnych, metodycznych
    • Gotowych do nauki i odpowiedzialnych
    • Dyspozycyjnych do pracy na min. pół etatu, mile widziana dostępność w godzinach porannych 8 -12


    • WSPARCIE ZESPOŁU. Każdy z naszych pracowników chętnie dzieli się wiedzą i dobrymi praktykami w codziennej pracy
    • CZAS PRACY, jest elastyczny. Sam decydujesz, o której godzinie chcesz rozpocząć pracę 
    • ZABAWĘ. Jesteśmy zespołem, w skład którego wchodzi 28 narodowości. Będziesz mógł wymienić się doświadczeniami z kolegami z różnych działów, czy wziąć udział w imprezach integracyjnych, które cieszą się dużą popularnością.
    • PRACĘ ZDALNĄ. z uwagi na pandemię nasi pracownicy administracyjni mają możliwość  pracy w trybie home office.


    expondo Polska sp. z o.o. sp. k. https://corporate.expondo.de https://www.expondo.de/media/image/ef/ea/47/exp_logo_092017.png

      • Weryfikacja i księgowanie dokumentów księgowych (faktury kosztowe, zakupowe, PK)
      • Wystawianie faktur korygujących 
      • Księgowanie wyciągów bankowych oraz rozliczeń gotówkowych
      • Bieżące wsparcie zespołu księgowości i finansów
    Finanse / rachunkowość