Pod koniec ubiegłego roku expondo przekazało Szpitalowi Uniwersyteckiemu w Zielonej Górze sprzęt, wyposażenie i modele anatomiczne własnej marki Physa. 14 stycznia 2019 roku podczas briefingu prasowego Prezes Szpitala Marek Działoszyński i Waldemar Moss, współwłaściciel expondo opowiedzieli o szczegółach darowizny.

 

Podarowany przez expondo sprzęt poprawi komfort pracy specjalistów, ale wpłynie też znacząco na wygodę i wiedzę naszych pacjentów oraz ich bliskich. Jesteśmy niezwykle miło zaskoczeni gestem firmy, a według wspólnych ustaleń to dopiero początek naszej wzajemnej współpracy – podkreślił Marek Działoszyński, Prezes Szpitala Uniwersyteckiego w Zielonej Górze.

 

Oprócz stołów rehabilitacyjnych, do Zakładu Rehabilitacji Szpitala Uniwersyteckiego w Zielonej Górze trafiły m.in. modele anatomiczne kręgosłupa, stawów oraz skóry, które posłużą do edukacji nie tylko pacjentów i ich bliskich, ale także studentów uczelni medycznych – przyszłych lekarzy i fizjoterapeutów.

 

Kliniczny Oddział Onkologii Szpitala Uniwersyteckiego otrzymał od expondo sprzęt wspierający codzienną pracę szpitala, m.in. wirówkę laboratoryjną, lodówkę i zamrażarkę.

 

Expondo to firma o zielonogórskich korzeniach. Ja sam pochodzę z Zielonej Góry, a mój dziadek był pacjentem Szpitala Uniwersyteckiego w Zielonej Górze. Z tego powodu wraz z Piotrem Stachem zdecydowaliśmy przekazać właśnie temu Szpitalowi sprzęt poprawiający komfort osób powracających do zdrowia. Jako lider w segmencie B2B e-commerce, pragniemy angażować się w działania, które bezpośrednio służą społeczeństwu. Współpraca z lekarzami i fizjoterapeutami jest cenna także dla naszej firmy, ponieważ pozwoli nam uzyskać wartościowy feedback odnośnie do naszych produktów. Dzięki informacji zwrotnej od specjalistów będziemy mogli dostosowywać nasze portfolio produktów Physa do specyficznych potrzeb profesjonalistów różnych branż. Współpraca biznesu z instytucjami sektora publicznego jest bardzo wskazana, ponieważ generuje wielowymiarowe i długofalowe korzyści zarówno dla społeczeństwa, poszczególnych placówek, jak i samego biznesu – komentuje Waldemar Moss.